søndag 1. november 2009

nerder spigo.com

spigo.no er en spillside der du faktisk kan vinne ekte penger, faktisk opp til 1000,- nok !
syntes ikke det er så galt jeg, du spiller jo tross alt helt gratis, og det er mange spill som faktisk er utrolig morsomme og geniale. dere får prøve dere ut. det er bare til og gå inn på
www.spigo.no og registrere deg som bruker :-) håper det funker, og håper dere vinner noe, jeg har så langt ikke vunnet noe, men det er MANGE som har det, faktisk. jeg pleier aldri og tru på sånn piss egentlig, men i dette tilfelle så gjør jeg faktisk det.

fant brått ut at det går ann og blogge her, var faktisk bare inne og redigerte bilder på picasa også kom dette her opp da, får jo prøve det ut tenker jeg. men jeg har en blogg til, som jeg bruker hver eneste dag. besøk den!
www.Lindaa93.blogg.no og skriv :-D nettby? åja! Lindaa93 # nettby

stikk innom og komenter på bloggen eller send meg brev på nettby! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar